20110719

SIMPLY THE BEST?

Dziś prosto, totalnie prosto. Z braku możliwości zrobienia porządnych zdjęć(komu by się chciało zrobić mi zdjęcia!) pokazuję jakością Iphone'ową owe proste rzeczy. Bluzkę, która delikatnie prześwituje włożyłam do spodenek, które noszę na brzuchu i podwijam, pod bluzkę założyłam białą górę od stroju i tyle. No oczywiście buty. Nie kupiłabym ich normalnie(wszyscy mają jazzówki, w dodatku te są z H&M'u), ale jednak cena 20zł + fakt, iż są jednak ładne sprawił, że wzięłam je ze sobą do domu. A i naszyjnik. Moim zdaniem to jaskółka, niektórych, że sowa. Jednakże przystaję przy swoim. Niecałe 5zł mnie wyniósł, nieźle. Ostatnią rzeczą, którą zapragnęłam dzisiaj pokazać są buty z... Reala. Tak, tak - Real ten supermarket. 15zł, ostatni rozmiar, w dodatku mój i zostałam posiadaczką tych brązowych mokasyn? balerin? coś takiego w każdym razie. 

Jeszcze kilka inspiracji, a jak inaczej i piosenka. 
xoxo







Miłego słuchania!













2 komentarze: