20110728

DISCO GIRL

Wyszło słońce, na sekundę. 
Lubię zdjęcia bez głowy, Joanna też i tak jakoś wychodzi, że dziś na większości zdjęć nie ma głowy. Przynajmniej nie musicie jej oglądać! Zawsze jakieś plusy. Outfit przepełniony czernią, dlatego spakowałam do ekotorby zieloną kurtkę, która rzeczywiście przydała się, gdy zaczęło padać. Bluzka przypomina te z Zary, które jeszcze niedawno(przynajmniej w BB) były na półkach sklepowych w różnych kolorach. Moja, jednak jest (nie zgadniecie!) z sh, wiadome. 
Przez ostatnie dni nakupowałam agrafek i powpinałam je w sweter, efekty już niebawem. Może pochwalę się przy okazji innymi, nowymi nabytkami, bo ostatnio mam niezłą wenę na kupowanie i przerabianie. Tylko się cieszyć! 
Życzę miłej lektury i muzyki. 



english version.
Was the sun, no sun now. 
Black outfit but I had green jacket in my eco bag. My T-shirt look like this from Zara but my is from sh, you know it :) I bought a lot of safety pins and gave them to the sweater. The results I'll show you in the next post, maybe.
I leave you with photos and music.
xoxo







shoes - vans
leginggs - F&F
T-shirt - sh
jacket - sh
necklace - AnnChristine
watch - no name
eco bag - sh/ Vero Moda

2 komentarze: