20110823

not made for love

Ostatnio kupuję, kupuję i... kupuję. 
Miałam wielką ochotę zrobić notkę z trendami na nadchodzącą jesień. Jednak pogoda wyjątkowo sprzyja nam w ostatnim tygodniu wakacji, tak też jeszcze jeden set typowo letni(w sumie niewiele tu takowych). Koturny, które zobaczycie wykorzystałam do sukienki na wesele(od razu wiedziałam, że przydadzą się przy innych "nie okazjach"!). 

Dziś dokonałam zakupu marzeń(pierwszego od kilku dni). Nabyłam t-shirt ze zdjęciem CocoRosy, którą oferuje Zara. Jutro pochwalę się nią w notce! 

english version:
I wanted to make note of the latest trends in autumn, but the weather is very sunny, so I show set of summer.
Today I bought a t-shirt from Zaraz with photo CocoRosa. I love it! Tomorrow I'll show you a note with this t-shirt.









photos Karolina Jarubasz

wedges - H&M
shorts - sh
swimsuit - no name/vintage
rings - Cubus and sh
bracelets - Cubus
bag - sh online



muzyka od mojego chłopaka!/music from my boyfriend! 

XOXO


2 komentarze:

  1. Hmmm powiem otwarcie: ten set nie przypadł mi do gustu. Mało stylowe moim zdaniem i torebka mi się wcale nie podoba ;P ale jak kto lubi w końcu :)

    Masz genialne bransoletki. Szczególnie tą która prezentujesz jako pierwszą. Są świetne cudowne i wspaniałe + czekam na jutrzejsze chwalenie się ;P

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń